Monday, June 19, 2006

Assalamualaikum

Blog ini dibina khusus untuk hasil karya (cerjang) saya. Saya mempunyai lebih 40 koleksi cerjang. Dan dua daripadanya telah saya tembah sana tambah sini dan jadilah novel. Salah satunya ialah Secret Admirer menjadi Mawar Cinta. Di blog ini saya akan letakkan satu demi satu cerjang saya. Sekiranya ada daripadanya telah diterbitkan menjadadi novel, akan saya maklumkan. So, boleh dikatakan cerjang ni sinopsis kepada novel saya yg berkemungkinan akan diterbitkan. Dan sekiranya ada cerjang yg menarik perhatian anda, maklumkan kepada saya dan saya akan panjangkannya menjadi novel. TQ :)

4 comments:

Anonymous said...

bila nak masukkan cerpen2 lain... masukkan la... nak baca ni

Catatan ZZ said...

Insya Allah akan dimasukkan kemudian. Sekarang tak boleh lagi coz sibuk sgt.

dS said...

Assalamualaikum tanne, kak dewi nak tumpang baca cerjang ni, leh tak? ada bayaran tol tak? hihihi.. moga tanne akan terus berkarya dan berjaya di dalam segala bidang yang diceburi.. amiiin!

Salam perkenalan dari Kak Dewi (ahli Karnadya) yang jauh di JB!

Catatan ZZ said...

Waalaikumussalam...Boleh, dialu-alu sangat...tak de tol..free of charge he..he...dah habis baca leh bagi komen kay...
Salam Perkenalan...